Архів. Оголошення «Ищу работу» від 17.11.2010 застаріло і тому приховано.
Замовте вікна просто за три кроки
Перший крок — заявка на замір вікон
1
Замовлення дзвінка
Замовте дзвінок фахівця і домовтеся про замір для точного розрахунку.
2
Укладання договору
Договір з гарантіями і зазначенням сум і підтвердженням факту оплати
3
Доставка і монтаж
від 1 дня в залежності від обсягу замовлення
Ищу работу
ВАСИЛЕНКО ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА Дата народження: 01 липня 1986р. Адреса проживання: Київська обл., м. Бровари, вул. Возз’єднання Контактний телефон: моб.: 096 230-XX-XX Показати телефон+380 96 230 4075 Побажання до роботи: Шукаю роботу, яка б відповідала моїй кваліфікації, на якій я змогла б реалізувати свої теоретичні та практичні навички, отримати нові знання та досвід. Роботу з перспективою кар’єрного та фінансового росту, в дружньому колективі. Бажані посади: • помічник бухгалтера, бухгалтер; • помічник економіста, економіст; • помічник керівника. Територіально: Київ (Лівий берег або біля станції метро) або м. Бровари Київської обл. Заробітна плата: для Києва – від 3500 грн., для Броварів – від 3000 грн. Освіта: Вища. Економіко-технологічний університет, м. Бровари. Спеціальність: облік та аудит. Кваліфікація: спеціаліст. Досягнення: диплом з відзнакою. Додаткова освіта: - 2001-2003рр. – Курси «Оператор Комп’ютерного набору»; Досвід роботи: - Секретар МПП «Атлант-плюс» З 07. 2007 по 09. 2008 Основні обов’язки: - прийом і розподіл телефонних дзвінків та факсів - робота з оргтехнікою - організація діяльності офісу - облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівникові - складання ділових документів - зустріч гостей - робота з поточною документацією - забезпечення офісу канцтоварами - отримання, відправка електронної пошти - складання наказів для керівника і його заступників, - ведення листування: зовнішньою і внутрішньою - Помічник директора ТОВ «ВКФ Атлант-плюс». З 09. 2008 по 09. 2010. Основні обов’язки: - здійснювати контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень - планування робочого дня керівника підприємства - за дорученням керівника підприємства узгоджувати або вирішувати окремі питання з керівниками і працівниками структурних підрозділів, а також отримує від них необхідну інформацію і матеріали. - у межах своєї компетенції готувати проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства - збирати і отримувати матеріали та інформацію з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства - організовувати діловодство, вивчати кореспонденцію, що надійшла на ім`я керівника підприємства - вести запис на прийом до керівника підприємства і організовує прийом відвідувачів. - виконувати окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювати контроль за роботою
Контакти приховані
Перегляньте нові оголошення в рубриці Робота - Резюме
Перегляньте нові оголошення в рубриці Робота - Резюме
Регіон: Бровари
Номер оголошення: 233790